¨ ericamichaela -

Min framtid som poet, till Jerry&Carro ;)!

När jag skulle plugga idag fick jag mer lust att skriva dikter. Haha jag har faktiskt några dikter gömda i mitt rum, kan vara kul att kolla på ibland och tänka tillbaka på tider. Vissa dikter kanske inte är så kul att kolla på men...

Här är en som jag skrev till min vän Caroline :D!

''Min bästavän Caroline, du är så fin. Du finns alltid där för mig, och jag ska alltid finnas där för dig. Du är underbar, och har alla svar. Att utan dig vara, skulle vara som att stå ensam i Sahara. Det värsta skulle vara att förlora dig, hur skulle jag klara mig ? Du är mitt ljus i livet, att vara din vän är givet. Denna dikt är till dig, helt och hållen skriven av mig. Du är bäst, och liknar inte alls en häst :D! Puss&Kram skumbanan !''




Här är en till till Jerry, också en av mina bästa vänner :)!

''Hejsan Jerry, ditt andranamn är inte Perry. Du är speciell för mig, och nu visar jag de för dig. :) Att få träffa dig, är roligt för mig. Bra att du följde med på nyår, för utan dig skulle våren vart svår. För nyår gjorde oss till bättre vänner, ja de är så jag känner. Du nära mig står, och bryr dig om hur jag mår. ''Hörde jag Thord'' gillar du att säga, och på Holland du gillar att heja ! ;) Denna dikt är till dig, helt och håller skriven av mig. Du är bäst, bättre än en häst.:D Du är toppen, så häng inte med snoppen;)! Kramis från Michis !''



Vad tycker ni om min framtid som poet :D? HAHA !



Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0