¨ ericamichaela -

Se hur jag svävar fram

Shena !

Sitter här och är skittrött. Skola igen då..

Igår kväll kollade på på min favvofilm på teve, Pretty Woman. Man bara måste älska den !
Jag har ingen teve i mitt rum, så därför kollade jag i mammas rum. Så jag somnade i hennes säng. På natten så sätter jag mig upp i sängen och skriker att jag hade sett ett spöke. Men antagligen så sov jag. Haha asläskigt. :(
Thuva låg också i mammas säng(min 6åriga lillasyster). Då märkte hon att jag var rädd. Så hon höll mig i handen ! Sen när hon vred på sig och tog bort sin hand så letade hon snabbt reda på min hand igen och höll i den. Å gash va jag älskar mina småsystrar ! Jag kan inte förstå hur de känns att vara utan syskon, för utom dom skulle jag vara superensam och ledsen. Puss på er !










Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad gulligt! Syskon är verkligen något speciellt! Ni verkar ha så fin sammanhållning i er familj oxå!

2011-03-14 @ 13:15:44
URL: http://jessicamh.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0