¨ ericamichaela -

Varje gång jag hör ditt namn

Hej solstrålar !

Har vart vaken sen typ halv nio imorse. Fattar inte att jag inte kan sova längre ibland :o ! Men jag var ju pigg när jag gick upp så jag klagar inte !

Har inte gjort något speciellt nu på förmiddagen. Eller jag har hjälpt mamma att steka pannkakor typ.

Juste, melodifestivalen igår. Swingfly skulle ha vunnit :(. Jag säger inte att jag inte tyckte Eric va bra, för hans låt var helt OK. Men jag hejade ju på Swingfly eller Danny. Danny hade ju lagt ner 350 000 på sin danskoreografi. Han hade haft Michael Jackssons koreograf. Och hans dans va faktiskt grym !

Jaja, nu ska jag åka och handla med mamma.
Några bilder kommer nu, haha mamma kom i bakrunden :D!







Osminkade bilder, men äsch :).


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0