¨ ericamichaela -

Awsome !

Kvällen igår var över förväntningarna och jag hade superkul ! Först va vi hemma hos Joel. De va jag, Vanessa, Marcus, Sara, Adam, Jerry, Jocke, Joel, Lollo och Daniel. Jag tror inte jag har glömt någon, förlåt i så fall:(.
När vi hade vart där en stund gick vi ut och va ute en stund. Då gick Lollo och Daniel hem.
Så drog vi hem till Eddie. Vart trevligt trevligt ! Sen va vi ute igen och träffade massor av folk. Drog mig hemmåt vid ett och somnade på en gång nästan. Men de va så jävla kallt ute så jag fick klä på mig när jag gick och la mig för att jag blev aldrig varm.

Jag har tyvär inga bilder från kvällen, men jag vet att Vanessa har några charmiga bilder på mig och henne ;)!

Tack alla människor för bästa kvällen, puss !







Kommentarer
Postat av: saraa :)

kvällen var grym ! :)

2011-05-01 @ 10:53:43

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0