¨ ericamichaela -

Det var nära igår Sverige !

Otroligt nära va de igår, och Eric va superduktig !

Kul att landet som vann, Azerbadjan, va ju genomsvenskt ! Sverige hade skrivit låten, gjort koreografin, gjort kläderna och de va Svenskar med och sjöng..

Jaja, vi låg ju etta ganska länge. Och en tredje plats är inte fy skam ! Här är låtarna som jag tyckte om :)!

Eric Saade såklart :D!



Danmark va bra, förutom att låten är helt kopierad från Andreas Johnsons låt, Sing for me.. ;)







Hatade först den här låten från Irland, men nu tycker jag om den :D!



Hittade bara en musikvideo från UK:s låt, shit jag blev kär i den här låten !



Jag älskade Ungerns låt, my god !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0