¨ ericamichaela -

Hej

Sämst överskrift, kom inte på någotannat haha.

Idag så va jag inte i skolan, hade ont i huvudet. Men vid 4 åkte jag till skolan för att jobba ifatt syslöjd. Jag va kvar där ändå till klockan nio, duttigt ! Tur att de fanns roliga och trevliga människor att skratta med :)!

Vi får se vad den här helgen som kommer bjuder på. Jag tror iallafall att jag ska träffa min dundersaknade vän Caroline ! Sen så kanske jag ska träffa min andra vän Jerry som de också var superlängesen jag träffade.

Nej nu är jag supertrött efter massa slöjd. Men jag är superskriv sugen, ovanligt haha.
Kanske för att jag fick höra på slöjden av folk att det faktiskt finns några gulliga människor som läser min lilla blogg :)!

PUSS




Kommentarer
Postat av: Jennie

Har lösenordsskyddat min blogg pga lite saker, haha men ja bloggar på som vanligt o hoppas du vill fortsätta läsa min blogg :D

Användarnamn: bridells

lösenord: bridells



hoppas du kikar in! :)



2011-05-20 @ 15:21:57
URL: http://bridells.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0