¨ ericamichaela -

Hoppas ni smäller fingrarna av er, jävla kioskmongon

Hejsan !

Idag vare skola. När vi satt på våran håla och spelade kort så vare nåt jävla kioskmongo som kastade en smällare där vi satt. De kändes verkligen underbart att va halvt döv och ha tinitus i några minuter ! Hoppas du/ni smäller fingrarna av dig/er. Ärligt vad tänker vissa med, arslet eller ?! Om ni tycker de är så kul att smälla på folk så kasta på varandra, inte på oss som inte har gjort något. Om jag visste vem som kasta så skulle jag ha hoppat den i den sekunden. Jag vart fan asrädd ! Smällen blir ju högre när man är inomhus och när den ligger precis typ under bordet där man sitter. Fy jag va så arg så jag började nästan gråta haha ! :(

Jaja, idag ska jag åka med mamma och handla skor. Sen så har vi tydligen so prov imorgon så jag måste plugga lite på de. Men viktigaste av allt,  KÄRLEKSHANDBOKEN !!!!! Måste göra mycket på den ikväll, orkar inte ha kvar den nu haha.











Kommentarer
Postat av: vanessa

jag hatar smällare! usch...



men hurru bruden.. vi drar ner dom till gropen, sen gör vi våran speciaaaall?

vad tycks? ;)

2011-05-02 @ 17:33:06
URL: http://thesoundofvanessa.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0