¨ ericamichaela -

Bloggpaus

Har haft en paus i några dagar här på bloggen, som ni kanske märkt. Eller iallafall dom få som läser min blogg.
Har inte haft lust att blogga för de har vart annat att tänka på. Men nu ska jag försöka blogga lite iallafall.

Idag så va de skola som vanligt. Hade en föreläsning om mobbning. Har hört den föreläsningen förut nånstans. Men den är bra och man förstår vad vissa människor blir utsatta för.
Efter de hade vi en kort engelska lektion.

Sen gick jag, Jossan, Elin, Belinda och Betty ner på stan och kika lite.

Måste säga att jag är så glad att jag har mina klasskompisar som ställer upp när man behöver dom, lyssnar på mig och tröstar mig när de behövs, typ som idag när tårarna inte gick att stoppa..
Ni är bäst !







Bilder från klassfesten i fredags..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0