¨ ericamichaela -

Blogresponse

De hade trillat in massa frågor på blogresponse såg jag, kollar inte där så ofta. Tänkte att jag kunde svara på frågorna här på bloggen också eftersom att alla kanske inte kolla in på blogresponse.

Vilken känd person skulle du vilja ta en fika med ?

Hmm, svår fråga. Men de skulle nog bli Robert Pattinson för att han är så snygg..

När fyller du år ?

10 januari

åh åh åh måste nämna gud så fantastisk super duper snygg och gullig tjej du är det ska du veta.

trevlig helg på dig och puss.


Oj de va fint skrivet, tack !
Hoppas du också fick en bra helg :)!


Sen va de massa frågor som själva ''hemsidan'' hade frågat, men dom orkar jag inte skriva ut på bloggen;).


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0