¨ ericamichaela -

Fryser

Fick sluta klockan ungefär halv elva idag, asnajs ! För engelska läraren va inte i skolan, så vi fick en uppgift vi skulle göra och lämna in, sen fick vi gå.

När jag kom hem skrev jag klart logi sammanfattningen. Vet att jag skulle gjort klart de igår, men de gjorde jag inte. Så jag gjorde de idag istället. De gick superbra. Snart ska jag nog sätta mig och plugga till svenska grammatik provet. Inte taggad alls, men de är nåt som måste göras ! Vill ju nå de högsta betyget man kan få. Så jag ska plugga in allt jag behöver kunna för att få ett A.

När mamma kommer hem ska vi åka och kolla på kläder tror jag. Känns som att de är allt vi gör nuförtiden, hon är gullig min mamma !

Pussis !



Dom här underbaringarna från Cubus räddar mig när jag fryser, supersköna och mysiga !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0