¨ ericamichaela -

Igår kväll

Snodde bilderna från Malin hihi.

Malin som pirat..



Marshmallowsspöken.. (jag har inte en aning hur marshmallow stavas haha)



Från vänster, Måns, Jerry, Wictor, Max, Robin, Tobbe&hans flickvän..



Frida, Emma&jag..



Max&Robin..



Elin, så söt så..



Jerry, Wictor&Max..



Emma&jag..



Wictor&jag tror att de fortfarande är Max under masken ;)..




Sötis Mallan..



Gulleparet Marcus&Elin..





Här ville inte fransarna sitta kvar längre haha ! Plus att jag har Jerrys hatt som kom från någonstans plötsligt haha..
Jag&Mallan..



Jag&Elin hihi..




Här ville verkligen inte fransarna vara med längre haha..






Kommentarer
Postat av: mallllan

Hihi vi måste göra om det:D!!

2011-11-06 @ 23:15:59
URL: http://malllan.devote.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0