¨ ericamichaela -

Min allrabästavän

Hej hopp !

Igår så spenderade jag hela dagen med Caroline. Först så satt vi och snacka massa. Säkert en timme eller nåt haha.
Så åt vi lunch, kollade lite på film. Sen åkte vi till Hallsta och hämtade Carros löshår som hon köpt av en kille.
Jag kan säga att jag är inte sugen på att åka till Hallsta igen, haha de va bara massa läskiga människor som vi stötte på !

När vi kom till stan så träffade vi Julia och Elin. Som jag inte har träffat på jättelänge, pratade massa med dom. Sen åkte jag och Carro hem till henne och kollade på Poppers Pingviner. Asså en film, haha skitrolig va den !
Sen kollade vi på Idol, vid tio åkte jag ner på stan och tog bussen hem vid elva.

När jag kom hem så brast de för mig, tårarna ba rann. Kände mig så ledsen och besviken..
Som tur va har jag en mamma som bryr sig om mig. Sen så har jag min allrabästa vän Carro som alltid har något bra att säga. När jag hade fått ur mig alla tårar så kom de liksom ett lugn till mig. Askonstig känsla, vart helt lugn och avslappnad. Tack Carro, jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: caroline

usted es el mejor Michis! Te amo<3

2011-11-06 @ 14:48:30

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0