¨ ericamichaela -

Resten av min dag

När mamma kom hem idag så åkte vi och handlade byxor till Thuva.

Sen åkte vi hem och Philip hämtade mig så åkte vi hem till honom och kollade på nån läskig serie. Kommer inte ihåg vad den hette, men den va faktiskt ganska bra ! Efter en stund så åkte vi och hämtade hans lillebror, sen svängde vi förbi donken och handlade mat. Så åkte vi hem till honom och åt och kollade klart på de avsnittet av serien som vi tittat på. Så kollade vi lite på filmen Eurotrip.
Skrattade massor !

Vid tio va jag tvungen att gå hem för att hjälpa mamma med tvätten. Så nu kom vi precis in från tvättstugan. De är så otroligt kallt ute !

Imorgon är jag ledig, otroligt skönt !

Pussis !


Kommentarer
Postat av: Klara

Är det känslor på gång kanske? ;)

2011-11-17 @ 12:24:48

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0