¨ ericamichaela -

Shopping today

Idag så ska jag åka ner på stan med Johanna (och kanske en stund med Carro) och leta efter änglavingar, kroppsglitter, lösögonfransar och kanske ett par vita knästrumpor med nån rosett på. Haha jag vet inte riktigt. Men jag ska ju klä ut mig till ängel på lördag när jag ska på halloweenfest. Ängel är väl de mest ohalloweenigaste man kan va, men äsch vafan ;)!

Vid fyra måste jag åka hem för då har mamma satt upp en tvätttid och hon kanske inte är hemma då, så då får jag och Rebecca börja att gå till tvättstugan.

Ja jag kom precis ut ur duschen och nu sitter jag här och tar de lugnt. Beccis sitter bakom mig och tittar på New Moon, så jag kikar litegranna jag också.

De va allt för tillfället, pussåkram !




Kommentarer
Postat av: sanna

Fin bild! :)

2011-11-01 @ 12:56:44
URL: http://socosy.blogg.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0