¨ ericamichaela -

Tros shop-a-holic ?

Haha va på hälla med mamma, Thuva och Beccis idag. Vad får jag med mig hem igen om inte två par trosor och ett nattlinne ? Jag har ju nyss köpt nya trosor. Haha jag tycker om fina trosor, så äre bara.

Köpte de här ''nattlinnet''. Kommer säkert inte ha någon användning för de, men jag tyckte de va så fint så jag var bara TVUNGEN att köpa de. Får väl se om jag nån gång kommer använda de;).

Mycke finare i verkligheten hihi ! Och inte så långt som de ser ut att vara på bilden..





Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om snygga tygkassar i min blogg om du känner för det :)

2011-11-08 @ 21:46:47
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: CELINAS NEW YORK

Hejhej!



Just nu säljer jag ringar från Marc by Marc Jacobs LIMITED EDITION, inköpta från butiken i NYC (där jag bor).



Spana in länken här för bilder: http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html



Jag har allihopa och i alla storlekar - så maila eller skriv en kommentar i det länkade inlägget.



Ha en trevlig kväll! /Celina


Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0