¨ ericamichaela -

Ä N T L I G E N !

Är nu äntligen klar med hotell uppgiften. Shit va skönt ! Ska bara skriva ut den i skolan imorgon och lämna in den. Sen är jag av med den ! Den har legat på mina axlar ett tag nu och vart dryg haha;).
Idag i skolan så hände de inget speciellt. Fixade så att skrivare är kopplad på nå vis till min skoldator. Eller de va inte jag som gjorde de, de va han datakillen som gjorde de. Man kan ju inte installera något på datorn utan att han skriver in sitt lösenord.
På engelskan som va sista lektionen så kollade vi på Just go with it. Jag bestämde filmen såklart. Älskar den haha ! Vi hann inte kolla klart så de gör vi nog nästa vecka.
Nej nu ska jag koppla inte internet till den stora datorn igen. Har de kopplat till min skoldator just nu eftersom jag skulle göra skolarbetet.
Pussåkram !

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0