¨ ericamichaela -

Duktig chey

Hello sweeties !

Var stressad imorse så jag hann inte blogga. Började klockan nio och slutade halv tolv idag. Superskönt !
Trodde att vi skulle få våra datorer idag, men icke. Dom hade iallafall kommit så datanissen skulle fixa dom tills imorgon. De är asbra för de är imorgon vi verkligen behöver dom när vi ska ha hotell och turism hela dagen och skriva om hotell.

När jag kom hem från skolan så satte jag igång att skriva om hotell, känner mig stolt att iallafall kommit upp i 4 hotell. De tar faktiskt längre tid än man tror, och jag får asont i ryggen av datastolen känner jag..:(
Jaja, jag hinner skriva lite mer sen och så hinner jag imorgon. Men jag får inte glömma att man ska ha en framsida, en källförteckning och en sammanfattning sen. Och allt detta ska va inne på fredag, så jag måste kämpa på ! :)

Fick också ett brev idag att mina kläder som jag beställde från H&M har kommit. Så drygt att dom kom till tillbergas spelabutik, istället för ica hökåsen. Måste ändra de där på nå vis.

Nej nu tycker jag att jag är värd att kika lite på teve och bara ta de lugnt, pussåkram på er !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0