¨ ericamichaela -

Härlig kväll

Igår firade vi som sagt Johannes&Lollo hemma hos Simon. Skrattade massor och hade en superskoj kväll !
Jag hade köpt en ear-cuff till Lollo med vingar på, och sen ett spel till Johannes. Med nå tärningar.
Vid halv ett tiden så började alla dra sig hemåt, då va Sebastian så snäll och hämtade mig å Issa. Va astrött när jag kom hem så jag nästan inte orkade klä av mig. Orkade inte ens tvätta av mig sminket;).

Tack för en trevlig kväll allihoppa !

Idag har jag legat och segat mig hela dagen, har vart skittrött. Har inga bilder från igår som vanligt. Jag försökte ta kort men min mobilkamera suger;). Jag skulle behöva en digitalkamera känner jag.


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0