¨ ericamichaela -

Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå

Hej sötnosar !

Dålig bloggning idag för jag gick upp tidigt sen va de en lååååång skoldag. Gick upp halv sju och åkte till mammas jobb vid sju. Vid tiotiden så åkte vi till sjukhuset, så satte dom på den här ekgmaskinen. Den kliar som sjutton, de hade jag glömt bort att den gjorde haha :(..

Kom till skolan lagom till lunch. Sen hade vi, matte, svenska och sist av allt engelska. Engelska lektionen va så oseriös den kunde bli, haha shit jag skrattade så tårarna sprutade !

Kom hem vid kvart i fem från skolan:o ! Så tog jag de lite lugnt hemma. Sen gick jag hem till Sebbe, vi typ snackade lite skit å så.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik.

Puss !

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0