¨ ericamichaela -

Luckiest girl in the world

Skola idag som jag sa. Gjorde typ ingenting på nån av lektionerna. Visst är de skönt, men de blir så himla långtråkigt att bara sitta av tiden !

Efter skolan så åkte jag hem och duschade håret, kände bara för de haha. Sen så hämtade Sebbe mig, så åkte vi till Ica för han skulle handla nåt. Sen hem till honom och snackade lite skit.

Nu sitter jag här, med dom kallaste händerna i världshistorien. Ingen aning varför !
Kan jag inte få förflytta värmen som är i mina kinder, till mina händer ?

Tror jag ska krypa ner i soffan och kika på teve. Känns som att klockan är typ fyra-fem på kvällen för de är så mörkt ute..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0