¨ ericamichaela -

Bära tallrikar

Hello sweeties !

Idag vare skola igen. Nytt schema, så vi började klockan tio idag. Skönt att få sova lite längre för de behövde jag verkligen kände jag. Eftersom jag inte sov så mycket i lördagsnatt när jag delade säng med Jojjo&Carro haha ;). Men vi hade kul så strunt i att man sov lite knas :)!

Efter skolan åkte jag hem och började öva på min läxa som går ut på att lära sig bära tallrikar på rätt sätt. När man inte är van så får man riktigt ont i fingrarna. Men de är kul när man får in snittsen ! Fast jag behöver ju såklart öva myckkeeett mera än vad jag har gjort. För tallrikarna vill inte ligga riktigt rakt på min arm och på mina fingrar haha... ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0