¨ ericamichaela -

Kallt

Har vart på Björnöborg hela dagen idag och umgåtts med spanjorer. Eller jag va inte så mycket  med dom. Skolan har nåt sammarbete med en annan skola så dom kommer till våran skola för att få lära sig engelska.
De va iskallt, blött&blåsigt ute. Inte så skönt, man ville mest hem hela dagen.

När jag åkte med bussen hem därifrån hoppade jag av tidigare och gick till mammas jobb. Sen så åkte vi till tandläkaren med Thuva. Efter de åkte vi till Elgiganten, för jag behövde en ny laddare eftersom min pajade igår:(.

Ikväll har jag kollat på Idol och frysit. Är iskallt här hemma, för de är ju typ storm ute. Läskigt !!


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0