¨ ericamichaela -

Oh when you call my name

Som sagt åkte jag ner på stan idag, och gick till Carro&Jojjos skola. Sen gick vi ner på stan, kollade runt lite. Sen gick vi och fikade och snackade lite skit;). Sen så gick vi runt lite till. Carro&Jojjo ville se min skola så vi gick in där och kollade lite. Inte något speciellt att se haha.

Vid halv tre åkte jag till mammas jobb. Sen så stack vi till tandregleraren. Dom har ju fortfarande inte rotfyllt min framtand så dom kan inte spänna min tandställning. Men jag fick en tid idag när jag ska rotfylla min tand iallafall, den 14oktober. Så gick jag veta att jag inte kommer få spänna tandställningen på några månader efter de heller.. Jag som skulle ha tagit bort tandställningen i vinter ! Men nej nu blir de inte så.. I bilen hem började tårarna spruta och jag blev as sur, man blir ju så besviken när man är inställd på något. Men sen blir de inte så !
Vill bara ha raka tänder nu igen. Hade ju de ett tag när dom spände som hårdast, när dom antagligen dödade min tand. Men fan vilket leende man hade då ! Men jag får tänka att de bli fint sen. Fast att de är svårt att tro..

Efter vi hade vat hem och hämtat Thuva åkte vi ner på stan. Där köpte jag en höstjacka, Ä N T L I G E N ! Nu slipper jag fryyysssaaa ;)!

Jag&Carro idag, jag ser ut som jag vet inte vad men haha..



Thuva sötnos idag med en mössa jag tvingade på henne ;)..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0