¨ ericamichaela -

Proppmätt

Hello !

Hemma efter att nys ha varit på MAX och ätit. Man blir så äckligt mätt när man har ätit där, men de är så himla gott !;)
Min familj äter typ aldrig MAX eller McDonalds, så de blir ju godare när man inte äter där så ofta.

Min lilla hamster håller på att ge upp. Eller han är lite konstig av sig. Igår höll han på att dö typ, bara låg och flämtade. Då tvingade vi i honom vatten, så piggna han på sig efter nån timme. Idag va han nästan helt borta igen, då tvingade jag i honom vatten igen, så när vi kom hem från MAX skulle jag kolla så han va vid liv. Då börjar han gå runt i buren som att inget hade hänt. Lilla pluttis, han är väl typ dement och glömmer bort att dricka. Han är ju väldigt gammal, men man mår ju så dåligt när man ser att han mår dåligt.


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0