¨ ericamichaela -

Set fire to the rain

Gomorron !

Inatt drömde jag att jag gjorde en läppförstoring, på en salong som låg inne på pizzerian i Hökåsen. Väldigt seriöst ställe haha.. De gjorde inte ont och blev inte så stor skillnad, men nöjd blev jag, kommer jag ihåg. Knasigaste drömmen haha !

Snart ska jag klä på mig och borsta tänderna så att man är redo för dagen. Tror att det blir en filmdag idag, får se. Senare idag så åker vi hem till mamma igen, och imorgon är de skola. Men veckorna går otroligt snabbt i skolan faktiskt. De tyckte jag inte att dom gjorde på Tillbergaskolan. Men de är nog för att jag gör något som jag vill, och att schemat är ganska bra.

På onsdag är jag ledig också, eftersom vi är lediga varannan onsdag. Otroligt skönt !



Älskar låten !


Kommentarer
Postat av: malin

Veckans blogg är nu avslutad, kika in och se ifall det var du :)

kram

2011-09-04 @ 15:08:50
URL: http://malllan.devote.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0