¨ ericamichaela -

Skolfoto

Hej hopp !

Uppdateringen på bloggen har vart sämst senaste dagarna. I know, fast de är väl inte så många som läser min blogg och bryr sig. Men anyway.

Idag så va de skolfoto i skolan. Man blir väl som man blir, men hoppas iallafall att man inte ser ut som ett pucko !
Efter skolfotot åkte jag med pappa till fysiologen och kollade min andning. Fick sitta i en ''glasbur'' typ och andas i ett rör. Vet inte om de visade något speciellt. De kan ju vara mitt hjärta som gör att jag får svårt att andas. De där med att de släpper tillbaka blod å allt de där konstiga.

Är ledig imorgon och på onsdag. Sjukt skönt ! Jag som håller på att bli sjuk så de passar perfekt att vara hemma och vila upp sig ! Imorgon hade vi bara svenska och då skulle vi läsa en bok så de fick vi göra hemma om vi ville. Sen på onsdag så har vi våran lediga onsdag.

Nu ska jag gå och kika på idol !

Borde verkligen fixa fram lite bilder här på bloggen, för nu är de dåligt med bilder..




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0