¨ ericamichaela -

Skön dag

När jag kom till skolan idag fick jag veta att vi inte hade serive idag, så vi kunde ha haft sovmorgon till halv tolv haha..
Men då gick jag, Jocke, Elin&Josefine till subway för Jocke ville äta frukost.

Sen tillbaka till skolan och åt lunch typ. Sen va de Religion, sen slutade vi haha. Kvart i ett.

Efter skoloan så gick jag lite på stan med Elin, jag köpte en mascara, leggings och en stickad tröja. Jag kan lägga upp en bild sen. Så gick vi och fikade, och då kom Carro, Johanna, Hjorth och Amande också. Så vi fikade tillsammans allihoppa.

Sen skulle Elin med tåget klockan halv tre till Hedemora, så då åkte jag hem.

Puss !





Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0