¨ ericamichaela -

Skön morgon

Imorse när jag skulle gå upp bid sju så va jag typ redan vaken. Inte ett dugg trött heller, så otroligt skönt !
Duschade håret, fönade de och klädde på mig. Och åt frukost så duktig som jag va. Thuva åt frukost med mig, så klädde jag på henne, borstade hennes tänder samtidigt som mina och så satte jag upp hennes hår.

Sen så gick jag till skolan med henne. Att lämna henne på skolgården med alla andra stora barn kändes konstigt. Hallå hon är ju min bebis ? Vadå ska jag bara lämna henne där tills dom ska gå in. Men hon vågar iallafall hålla sin storasyster i handen och ge henne en hejdå puss när jag skulle gå, utan att de är pinsamt. Sen vinkade hon ända tills hon inte såg mig mer. Sötnos !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0