¨ ericamichaela -

Solen tittar fram

Hello !

Idag har till&med solen vart framme. Mysigt :)!
Har inte gjort något speciellt i skolan. Har vart en lugn dag. Skönt !

När jag kom hem så  gjorde jag lite på en skoluppgift som jag, Elin, Jocke&Josefine håller på med. Vi ska skriva om olika konferensanläggningar. Så jag va tvungen att ringa till en hotell&konferens anläggning och fråga lite saker. Jag som är så nervös inför såna saker ! Men som tur va hon som svarade supertrevlig och förklarade bra. Om jag nångång ska bli receptionist så ska jag bli så trevlig, hatar verkligen tjuriga receptionister.

Ska också träna på massa kroppsdelar på spanska tills imorgon. Känns ändå ganska lugnt med skolan. Men jag stressar upp mig ganska mycket över småsaker. Men just nu känns de ganska lungt. Har en bok som jag ska läsa ut på två veckor. De är bara att kämpa på.

Men jag ska antagligen inte gnälla för de finns nog folk som har mycket mer läxor än vad jag har ;)!



Glöm inte att jag säljer shorts !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0