¨ ericamichaela -

Söndag

Hej !

Igår åkte ju jag&Carro som sagt till Dingtuna, och Jojjo hängde med också. De va en rolig kväll med sång dans och skratt. När vi kom till stan vid ett så gick vi till donken och åt lite. Snackade med lite folk, och träffade Eddie. Han hade tydligen ropat på mig inne i stan men jag måste ha vart döv just då eller nåt haha ! :(

Vi gick hem till Carro sen så vi va hemma hos henne vid halv tre. Då skulle vi gå och sova, tre stycken i en säng. Jag låg i mitten. De tog ett bra tag innan jag&Carro kunde somna för vi låg och skrattade så vi fick kramp. Haha shit, humorn va verkligen sämst men jag tror jag fick magrutor ! ;)

Jag&Carro vaknade typ åtta, kunde inte sova längre. Så vi sov typ 4-5 timmar. Men vi gick iallafall upp och kollade på Kim Possible. Haha sen efter ett tag så väckte vi Jojjo å så åt vi frukost. Sen degade vi i soffan tills jag åkte hem vid halv elva typ.

Harf haft en superkul helg och lördagen var otroligt rolig ! Synd att jag aldrig kan ta några kort. Man orkar inte just när man är där, men man ångrar sig efterråt.

Idag har vi firat Thuva med Marcus, Maja&Lotta. Fikade lite å så.

Till kvällsmat så åt vi kebab, för Carro sa till mig att de va kebabens dag idag. ;)

Har nyss vart i tvättstugan med mamma, och de lär bli en vända till dit tror jag. De blir en myskväll ikväll med Idol i soffan !



Haha Thuva när hon va liten !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0