¨ ericamichaela -

Tröttare än på länge

Idag när jag vaknade ville inte mina ögon öppna sig, jag fick tvinga upp dom. När jag ställde mig upp så orkade inte mina ben stå upp. Haha jag ville bara gå och dö, eller nej jag ville bara gå och sova. Jag fattar inte hur jag kan va så trött när jag varje dag går och lägger mig senast klockan tio. Jag sover ju mer än många andra i min ålder. De är konstigt.. Har ju knappt haft nån skola dom senaste dagarna heller, så jag vet inte vad som är fel med mig haha;).

Börjar klockan nio idag så jag ska ta en senare buss. Lollo har sagt till mig att hon tar den bussen, så jag kanske träffar henne på bussen ! :)






Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0