¨ ericamichaela -

Tvingade mig upp ur sängen

Gomorgon sötnosar !

Ledig idag ju, superskönt ! Gick upp för en liten stund sen. Kunde ha sovit mycke längre men jag ville inte sova bort hela dagen. Tycker om att gå upp och vara småtrött, om man vet att man inte ska till skolan såklart. Om man ska till skolan och är trött då vill man bara sova ! Men när man är ledig kan man mysa ner sig i soffan och kolla på teve och småsova lite. Äta nån god frukost och man vill. Jag har ju inte ätit frukost på länge nu eftersom jag har lite svårt att äta innan jag åker till skolan för de är så tidigt.

Idag vid elva ska jag ner på stan och träffa Caroline&Johanna. Vi ska nog va hemma hos Carro tror jag, får väll se ! :)



Såhär fin är man just nu, osminkad och ofixad..


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0