¨ ericamichaela -

Chockad av svar från Kissie och vad jag tycker om henne

Loggade in på facebook och såg detta, blev kanska chockad !



Hade kommenterat om hennes skor som jag tyckte va skitsnygga ! http://www.kissies.se/sommarskor



Ni får tycka vad ni vill om Kissie. Tyckte inte alls om henne förut, hon snackade så mycke skit och gjorde mig sååå arg ibland. Men nu kan man ju förstå, de gjorde henne känd och tog henne till bloggtoppen.
Hon har höjt sig i mina ögon på sista tiden för hon har bättrat sig tycker jag. Och hur hon vill se ut är hennes ensak, om hon vill ha stora tuttar och läppar får hon ha de, bara hon själv är nöjd och tycker om sig själv. För de vet ni ju, de är huvudsaken. Hon är stark som orkar stå upp fortfarande efter all kritik hon fått. You go girl !

Och ni vet,
att älska sig själv är nyckeln till att kunna älska andra..

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0