¨ ericamichaela -

Dags att röra på fläsket

Hejsanhoppsan !

Hade EN lektion i skolan idag, från klockan 9-10.15. Satt dock kvar i skolan till typ tolv eftersom att man har så trevliga skolkompisar ;)!

Åkte hem och sov lite på soffan, alltid skönt ! När mamma kom hem så gick vi ut och sprang spåret. Jag har inte ''rört på mig'' sen typ ett år sen. Så de va ju ganska skönt ! Är stolt över mig själv. Så imorgon börjar jag skolan klockan tolv, och syster ska till tandis vid tio. Så vid åtta kämpar vi oss ut i spåret. Kommer bli skönt !

Jag har upptäckt en sak med mig själv. Jag använder utropstecken typ hela tiden ! Inte okej, försöker verkligen att inte använda de så ofta. De får ju ingen kraft om man använder de all the time;).

Pusspuss

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0