¨ ericamichaela -

Kämpa på nu..

Mamma säger att man förbränner vad man nu förbränner haha, bäst på morgonen innan man ätit frukost. Och de va superskönt imorse ! Så imorgon, tror mig eller inte, så ska jag och mamma upp vid sex och ut och springa. För mamma börjar jobba halv åtta, så vi måste ut då så hon hinner allt hon ska innan jobbet. Jag börjar klockan tio, så jag kan ju gå hem och sova en stund om jag vill de ;)!

De kryper lite i kroppen på mig faktiskt. Vill komma igång med träning på riktigt, vill ha den där kroppen jag alltid drömt om !







Nu jävlar !

Kommentarer
Postat av: juliahbaby

sv: saknar dig med snygging!

2012-04-19 @ 08:47:05
URL: http://juliahbaby.myshowroom.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0