¨ ericamichaela -

Trött tjej

Hade en mysig dag med Stickan. Vi gick en långpromenad, fast att snön öste ner. Gosehund !
Nu ikväll simmade jag med Carro. Jag hade världens träningsvärk från igår, så de kändes haha !
Missade precis bussen till Hökåsen, så jag gick med Carro hem. Men kunde bara vara där en liten stund. för sen va jag tvungen att skynda mig till bussen igen. Blev en riktig powerwalk haha. 

Så just nu är min kropp död, och jag kan knappt skriva för min arm är mördad känns det som ;).
 
Imorgon är det idrott och skridskor som gäller, inte så taggad. Det är så otroligt kallt ute ! 
Men men. 

Nu måste jag sova. Godnatt !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0