¨ ericamichaela -

Livet kom ifatt mig

+++

Vet inte vad de har vart med mig på sistone. Har bara gått runt och tänkt och grubblat. Livet har verkligen kommit ifatt mig. Allt som har hänt de senaste halvåret, ett underbart halvår men också riktigt förjävligt.
En känslomässig bergochdalbana. Allt har gått så fort och jag har bara tryckt undan allt som fått mig att må dåligt, börjat om på nytt och gått vidare. Men nu känner jag att allt börjar komma ifatt mig, allting på en gång.
Borde nog inte ha tryckt undan allting. De är ganska jobbigt att en dag bara få känslan av att, shit va äre som har hänt ?! Hur har allt gått så fort ? Värsta uppvaknandet ur en sorts bubbla som jag levt i. Jag har trott att i den bubblan kan ingen såra mig, inget kan krossa mig ! Men de är just vad detta halvår har gjort.
Innan jag för några dagar sen fick den här känslan, så har de känts som att jag gått runt och varit en känslokall robot.
Det finns saker jag saknar, och att tänka på sånt gör ont.





Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår precis vad du menar. Finns om du skulle vilja prata, kanske inte är så lätt. Men det känns som att jag iallafall skulle förstå för jag känner igen mig i det du skriver, hehe.. Kram finis!!

2012-02-26 @ 14:12:30
URL: http://www.lifealaemma.devote.se
Postat av: Bebo

man kan inte springa hur länge som helst gumman. tillslut orkar man inte springa längre och då kommer allt ifatt en påengång.puss<3

2012-02-26 @ 17:31:31

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0