¨ ericamichaela -

Sjuk, halvt död

Jag är halvt död typ. Har otroligt ont i halsen och hög feber. Kan inte svälja någonting, inte ens vatten går ner ! Jag orkar inte. Försökte nyss äta en macka, men den typ fastnade bak vid halsmandlarna och gick inte ner.
Jag har halsfluss tror jag. Ska till doktorn klockan ett.
Detta blir inte bättre av att jag har träningsverk i vaderna och benen av all dans i helgen. Va fest hos Simon fredag-lördag. En mycke trevlig helg ! Kan lägga upp bilder sen när Carro har skickat dom till mig.
De va igår jag vaknade med halsontet, fy fan.
Men inatt har vart den värsta natten. Har gråtit hela natten typ. Fick sova i mammas säng för att jag hade så svårt att andas. Varje gång jag vaknade så va jag gelt sjöblöt av svett. Fan va jag hatar att va sjuk !

Kommentarer
Postat av: carro

nej men fy, krya på dig !

2012-02-13 @ 12:19:00
URL: http://anotherpartofme.devote.se/

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0