¨ ericamichaela -

Hemsk kväll

Hejsan !

Kvällen igår va hemsk. Dagen gick bra eftersom jag hade druckit så himla mycke. Men på kvällen, ville ba försvinna. Kollade på The Notebook med mamma, för att tänka på annat. Den är så himla fin, kan kolla på den hur många gånger som helst !

När den va slut så skulle jag gå och sova, hade så himla ont ! Men som tur är har mamma alltid nånting hemma som hjälper mot de man har. Så jag fick medecin, sen gick jag och la mig. Tog ett tag innan de onda gick över, men när de väl gjorde de så somnade jag. Jag sov som en stock inatt ! Så himla skönt. Vaknade nu imorse och hade inge ont alls. Men jag ska ändå till doktorn om någon timme så att jag kan få penicillin. Hoppas inte att penicillinet stör mina p-piller den här gången. Förra gången fick jag ju mens i sex veckor...
Hoppas inte !!

Får se om Dennis har tid att komma över idag, han hann inte igår.

Puss !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0