¨ ericamichaela -

Vart tog ni vägen mina 10 kilo ?

Hello there !

Kunde inte sova igårkväll. Från klockan ett till två satt jag och pluggade för att försöka bli trött, men nej. Hade också skitont i halsen, asdrygt. Somnade vid fyra. Gick upp klockan nio och åkte till sjukhuset vid tio med mamma. Skulle göra ett allaergitest och kolla lite mera grejer med astman. Fick inga utslag typ, så de va bra !
Fick också en chock när jag ställde mig på vågen, gått ner tre kilo till sen jag vägde mig sist. Hallå mina 10kg, vart tog ni vägen ?

Efter de åkte jag med med mamma. Blev hemma från skolan idag igen. Mådde inge vidare..

Pussåkram skumbanan !




Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0