¨ ericamichaela -

Bussåkarna'

Åkte med lillasyster ner på stan idag för hon skulle ta Gardasilsprutan. När jag tog den så gjorde de så ont så jag trodde att jag skulle dö, och jag är inte känslig mot sprutor.
Mamma mötte oss på stan, sen så tog Beccis sprutan. Gjorde inte lika ont för henne, så jag antar att hon fick en skickligare sköterska eller nå.
 
Men sen så kommer vi till rubriken. När vi satt på bussen hem så kom jag på något smart, att vi kunde åka till Tillberga och hämta ut mina skor (som jag kan berätta om snart) . Men när vi kom dit så visade de sig att paketet var skrivet på mammas personnummer och jag fick inte hämta ut de. Så de va ba att ta bussen hem igen haha..
 
Skorna som jag skulle hämta ut har jag haft förut, men jag var tvungen att byta dom för att dom gick sönder. Så då fick jag beställa ett par nya istället, för de fanns inte någor par kvar på CityBird i storlek 35.
 
 

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0