¨ ericamichaela -

Saker jag bara tänker på just nu

* Jag säger jämt att jag ska skärpa mig med bloggningen. Men så kommer de alltid  så mycket annat emellan och man glömmer bort sig. Jag jobbar, och när jag inte jobbar så är jag med vänner och familj.

* Nästa sak är att vill ha en iPhone igen. Jag kan inte ladda ner appar på den här telefonen eller nånting. Om jag hade en iPhone skulle jag kunna blogga från den. Sen vill jag mitt liv på Instagram som alla andra...

* Jag måste klippa mig. Men mitt hår är så sjukt slitet så frissören kommer typ raka av mig håret. Plus att löshåret sliter bort så mycket av mitt eget hår, så jag har kala fläckar under mitt hår. Frissören kommer få en chock. Vågar fan inte gå dit utan mamma, kommer skämmas annars...
 
* Ni som har tränat till Beach 2012, HAHA SUCKERS !

* Att ha en jobbig magkänsla, när man typ vet att något är fel. Och om man frågar dom som känner mig om min magkänsla kommer dom säga att den är grym. Jag har nästan alltid haft rätt. Men ändå så är man så dum och lyssnar inte på den, utan intalar sig själv att man bara oroar sig i onödan. Jag har haft rätt för många gånger...
 
* Min bästavän är Caroline Marburger, den vänligaste själen som vandrar på vårat jordklot. 
 
* When the heart is refusing you...
 
* Att gå vidare, inget jag är särskilt bra på. 
 
* Jag vill tatuera mig, vill bli arton.
 
 
Mjorå, bye

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0