¨ ericamichaela -

Solen skiner

Jajjamänsan, man tror inte sina ögon. Synd att de blåser som bara den ute. Men när solen kommer in på altanen är de väl bara att lägga sig och pressa haha.
 
Har sovit asdåligt inatt. Jag har vart förkyld en längre tid, men nu har jag börjat hosta som Carro också.
Haha vi har väl smittat ner varandra på något vis.
 
Drömde inatt att jag fick min lön, och den va typ 5900, vore ju underbart om de va sant. Men man vet ju aldrig, haha de är som en överraskning.
 
Idag blir de jobb, jobbar mån-tor denhär veckan. Kommer väl vara toppenväder bara för att.
Mamma började jobba idag, hennes semester är slut. Tycker de är så tråkigt när hela familjen inte är hemma när man vaknar. För de är inte så att jag går ut i solen och äter frukost med mig själv. De gör jag bara när dom är hemma.
 
Jaja, hoppas jag inte blir alltför sjuk. Måste jobba den här veckan, tjäna lite pengar !
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Moa<3

jag ska jobba idag :(

2012-07-16 @ 10:50:34
URL: http://www.meisy.blogg.se

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0