¨ ericamichaela -

Godmorgon

Gick upp typ nyss, trodde att de va superfint väder och ville inte sova ända tills jag ska jobba idag. Men nja, vädret va sådär. Men när solen kommer in på altanen ska jag nog sätta mig där ute en stund. Vill få lite sol på näsan iallafall.

Drömde massa konstigt inatt, som vanligt. Alla som känner mig vet att mina drömmar är helt sjuka. Brukar använda mig av det här lexikonet --> Drömlexikon eller det här --> Drömlexikon 2
Fast har mest kikat på de första. Vet inte riktigt hur mycket som är sant, men jag tycker att de är lite roligt iallafall ;)!

Hoppas alla har sovit gott och kommer få en riktigt awsome dag, jag ska kämpa på på jobbet idag igen och hoppas på att de går lika bra som igår. Men har man ett leende på läpparna så brukar de funka !

Pusspuss !

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0