¨ ericamichaela -

Tjenis

Hade inget bra att skriva som överskrift haha.

Idag blev de jobb mellan 13.00-18.00. Sålde fem idag, mitt rekord ;)! Supernöjd faktiskt.

Efter jobbet så kom mamma och hämta mig så kikade vi på Beccis fotbollsmatch på Swedbank park. Hennes lag vann med typ 5-0 eller nåt tror jag. Frös en del eftersom vi satt i skuggan.

Äre de här som kallas sommarlov ;)? Nej vädret, nu får du ta och skärpa till dig. Jag vill ha 30 grader varmt och massa sol ! Men dom timmarna jag jobbar får de gärna regna så att folk sitter inne och tänker på sitt pensionssparande. ;)

Puss puss, blog u later !

Btw, om jag hade en frågestund, skule någon ställa frågor då ;) ?

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0