¨ ericamichaela -

Tillbaka

Har vart så otroligt dålig på att blogga. Har inte alls haft lust, eller jag har inte haft nåt kul att skriva om typ haha.

Kan berätta lite om min helg !
I fredags vart de grillning i gropen med trevligt folk.



I lördags så åkte jag med mamma och Thuva ner på stan. Vi kikade på Youngblood och Ulrik Munther. Youngblood är tyvärr inte de bästa jag hört live. Ulrik va grym !













Efter de så gick vi till Bishops och träffade Lars (mammas pojkvän/särbo) och hans kompisar. Vi har haft Lars kompis från Irland boendes här i helgen, så han va också där. Va trevligt där och de va väldans fin utsikt.. ;)

På kvällen åkte vi hem till familgen Ahlquist och firade Marcus. Trevligt ! Jocke kom även över på natten.



På söndagen åkte jag, Jocke och Marcus ner på stan och mötte Carro. Sen kom även Joel. Vi åt med Marcus familj på stan.
Efter de gick jag och Carro och mötte hennes mamma på Bishops. Satt där och spanade lite... ;)
Sen åkte vi hem till hennes mammas kompisar och dom spelade Bingolotto. Sen på kvällen åkte jag hem till familjen Ahlquist för mamma va där. Sen gick vi hem och jag somnade på en gång på soffan typ, helt död !


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0