¨ ericamichaela -

Det går bra nu

Hejsan !

Idag blev de mycket kändes de som. Nationella prov muntligt i svenska, samtidigt som nationella i matte. Så fick typ gå i mellan haha ! Efteråt blev jag och Josse helt plötsligt indragna i elevrådet, så nu är vi med där. Så vi gick ner till Västerås Fria Gymnasium, som våran skola har köpt upp. Vi kikade runt lite och diskuterade med deras elevråd.

Efter allt detta gick jag på jobb utbildningen som började klockan fem, den höll på till ungefär nio.
De jobbiga med denna dag var att jag inte åt någonting på hela dagen förens jag kom hem vid nio. Händerna hade domnat bort å va helt lost..

Imorgon blir de jobb, på torsdag och fredag med. På lördag kväll ska jag jobba som servitris ! De är mycket på gång nu, men de här ska bli spännande !

Pusspuss

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0