¨ ericamichaela -

Lite frågor och svar

Då och då dyker de upp frågor på blogresponse, superkul ! Ni hittar frågelådan i den högra spalten på min blogg.
Men jag vet att kanske inte alla går in och kikar på svaren, så jag tänkte svara på några här i bloggen.

Kan du videoblogga också det vore kul att dels se dig i verkligheten och höra din röst ?

- Haha de kan jag väl, men de är så skämmigt för jag hatar att höra min egen röst...

Brukar du gäspa i sängen både morgon och kväll ?

- Haha vilken fråga :D! Inget jag tänker på direkt haha.

Om du var riktigt modig vad skulle du gjort då ?

- Då skulle jag traskat hem till någon jag tycker väldigt mycket om och talat om de för den personen. Sen så skulle jag säga att personen är så dum som inte fattar vad den kan få av mig !

Har du Instagram ?

- Nej tyvärr.


Här var svar på några frågor. Ni kan sluta skriva att de är Blogresponse som ställt frågorna, för jag ser på era typ av frågor och på stavningen att de inte är dom som ställt frågorna. Men fortsätt fråga, superkul ;)!

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0