¨ ericamichaela -

Sämst uppdatering

Har inte haft tid att uppdatera, har jobbat massor och har vart sjukt trött.

Idag var de en kortis dag i skolan, som vanligt haha. Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att jag ska åka och jobba. Imorgon och på torsdag är jag ledig från skolan, men jobbar båda dagarna.
Måste få en positiv inställning till allting, annars går de inte att sälja någonting ! ;)

Ja, vad har mer hänt i mitt liv sen vi hördes senast. Jobbade som servitris i lördags på en fest för ABB: s nyblivna ingenjörer (stavning). De va superkul, kommer få ungefär 400:- för de, superglad ! Hade inte behövt pengar för de, för att de va så roligt och det var så trevliga människor som hjälpte oss. Men man tackar ju inte nej till pengar ;)!

De va allt för nu, håll tummarna för mig på jobbet idag !

Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0