¨ ericamichaela -

Att vänja fötterna vid platta skor..

Jag går nästan alltid i klackskor. Tycker man får snygga ben och schnyygg rumpa ;) ! Min hållning känns också bättre. 
Men nu när jag praktiserar så har jag låga skor. Shit va ont i hälsenan och hälarna jag får ! Mina fötter är mördade. Ibland när jag är hemma så har jag ett par skor med klack som jag går runt i inomhus haha, just för att mina fötter gör så ont annars. 
Jag får inte ont i fötterna av klackskor, och tycker inte heller det är jobbigt att gå i dom. Får bara ont om jag får skavsår eller liknande. 
Men ah, de är bara att vänja tillbaka fötterna till normala fötter ;)!
 
Dom som jag har på den här (gamla) bilden är mina absoluta favvisar ! Dom är helt utslitna, men så himla sköna !! Har likadana som är vita med blommor på, dom är också supersköna ! 


Kommentarer

Släng in en kommentar och jag blir glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0